مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

پارتيشن بندي اتاق هاي كارمندان در دكوراسيون اداري

بخش اعظمي از نيروهاي انساني مشغول به فعاليت در هر اداره و شركت را كارمندان آن مجموعه تشكيل مي دهند كه بالطبع بايستي براي انجام هر چه بهتر فعاليت هاي آن ها ، تدابيري را در راستاي ايجاد فضاهاي كاري راحت براي آن ها ، انديشيد .

به همين منظور يكي از الزامات مهمي كه در دكوراسيون اداري ؛ مورد توجه دكورات ها قرار مي گيرد ؛ پرداختن به مساله ي ايجاد اين فضاها براي كارمندان مي باشد .

پارتيشن هاي اتاق كارمندان :

 

يكي از عمده استفاده هاي پارتيشن بندي اتاق كارمندان اين است كه علي رغم اين كه دسترسي آسان به ارتباط با ساير كارمندان را فراهم مي آورد ، در عين حال به نوعي به دليل حائل بندي آن ها ، ارتباط مستقيم آن ها را قطع كرده و باعث ايجاد تمركز در انجام فعاليت ها شده و به نوعي از اتلاف وقت جلوگيري مي شود .

در پارتيشن يندي كارمندي ، دسترسي به برق – شبكه و تلفن از مسائل مهم مي باشد . اغلب ميزهاي كارمندي با ابعاد 150در 70 سانتي متر ساخته مي شوند و در برخي از اين ميزها فايل ال كه شامل فايل سه كشو – باكس كيس كامپوتر – و كمدي براي قرار دادن زوم كن تعبيه شده است و سطح رويي آن نيز ، باعث ايجاد فضاي كار بيشتر براي كارمند مي شود.

در مدل دوم از اين ميز ها كه ساختار ساده تري دارند ؛ تنها فايل سه كشو كه به صورت ثابت و به عنوان پايه ي ميز و يا به صورت متحرك در زير ميز ساخته شده اند ؛ جايگذاري مي شود .

هر كارمند ؛ مدت زمان زيادي از عمر كاري خود را ؛ پشت اين ميز ها سپري مي كنند . پس استفاده ي از تكنولوژي روز و ساختار كاربردي مهندسي شده در توليد دكوراسيون پويا و در عين حال مدرن ؛ از نكات ويژه ي تمايز يك مجموعه ي اداري مي باشد.

 

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۰۵:۲۸ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 9
دیروز : 27
افراد آنلاین : 1
همه : 1864
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب