مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

دكوراسيون اداري

يكي از مهم ترين اقدامات در راستاي معرفي يك شركت يا اداره و فعاليته هاي انجام شده توسط آن ها ، استفاده از دكوراسيون اداري براي نمايش دادن غير مستقيم اين موضوع مي باشد.

اهميت استفاده از دكوراسيون اداري براي پويا كردن محيط و روح بخشي به آن جا بر كسي پوشيده نيست . از آن جا كه كارمندان يك اداره ميزان زيادي از وقت خود را در محيط كاري سپزي مي كنند ، لذا لازم است كه محيطي را براي آن ها فراهم آوريم كه ضمن سهولت در انجام كارهايشان ؛ بتوانند از فعالت در آن مجموعه لذت ببرند .

تحقيقات نشان داده است كه به هر ميزان كه محيطي فرح بخش و پويا براي افراد وجود داشته باشد ؛ مي توان انتظار بازدهي كاري بيشتري از كارمندان و مديران آن اداره داشت . همين امر مي تواند به ادعاي ما در رابطه با لزوم كاربرد دكوراسيون داخلي براي اداره ها ؛ صحه بگذارد .

از طرف ديگر استفاده از دكوراسيون خاص و مرتبط با فعاليت ؛ براي ادارات و شركت ها مي تواند به صورت غير مستقيم و در عين حال تاثير گذار و ماندگار ؛ معرف نوع فعاليت مجموعه نيز باشد . چرا كه حافظه ي بصري ، يكي از قوي ترين حافظه ها ؛ براي ثبت ديده ها مي باشد .

به علاوه نحوه ي استفاده از اين دكوراسيون براي بخش هاي مختلف اداره مي تواند تا حد زيادي حس اعتماد مرجوعان را نسبت به آن محيط ، بر انگيزد .

به عنوان مثال مي توان از دكوراسيون زيبا و يكپارچه با اندك تمايز خاص و ويژه اي ، از متناسب با فعاليت براي منشي شركت استفاده كرده و يادكور اتاق مدير را به گونه اي طراحي كرد كه علاوه بر يكپارچگي با كارمندان بخش هاي ديگر ، حس مديريتي را نيز القا نمايد .

 

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۰۶:۳۹ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 1906
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب