مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

كمد و فايل اداري افقي

امروزه بسياري از اداره ها و كارمند هايي كه در اداره ها مشغول به كار هستند از كمد ها و فايل هاي اداري استفاده مي نمايند. كمد هاي اداري امروزه ابزاري مهم به حساب مي آيند كه بايد در شركت ها و اداره  ها وجود داشته باشند. كمد ها و فايل هاي اداري از انباشته شدن پرونده ها بر روي يك ديگر و يا گم شدن آن ها جلوگيري مي نمايند چرا كه طوري ساخته شده اند كه مي توان پرونده ها را به راحتي در آن ها جا سازي نموده و جدا نمود.

كمد ها و فايل هاي اداري افقي

يكي از انواع كمد ها و فايل هاي اداري كمد هاي افقي هستند. اين كمد ها داراي خصوصياتي منحصر به فرد بوده و براي استفاده از آن ها در منزل و يا محل كار بسيار مناسب هستند. كمد هاي اداري افقي فضاي زياد تري را از ديوار نسبت به كمد هاي اداري عمودي اشغال مي كنند. به همين دليل اين نوع فايل ها و كمد ها شامل 20 اينچ عمق دارند. اين موضوع موجب مي شود كه به فضاي كم تري براي باز شدن نياز داشته باشند.

اين كمد ها در اداره هايي كه بسيار شلوغ بوده و بزرگ هستند استفاده ي فراواني دارند. اين را از اين جهت مي گوييم چرا كه كمد هاي افقي داراي حجم زيادي بوده و پرونده هاي زيادي را در خود جاي مي دهد و اين كمد ها براي اداره هايي كه حجم كاري بالايي داشته و شامل هزاران پرونده هستند مناسب بوده و استفاده ي زيادي دارند. شما مي توانيد پرونده هاي مربوطه را از كنار ديواره هاي كشور و از چپ به راست به راحتي مرتب نموده و آن ها را سازماندهي نماييد.

كمد ها و فايل هاي اداري افقي با وجود اينكه حجم زيادي را اشغال مي كنند اما همان طور كه گفته شد داراي حجم داخلي زيادي بوده و پرونده هاي  فراواني را در خود جاي مي دهند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۶:۲۸ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 13
افراد آنلاین : 1
همه : 1870
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب