مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

پارتيشن متحرك به پارتيشني گفته مي شود كه به وسيله يك ريل سقفي يا كفي جا به جا مي شود. امروزه پارتيشن متحرك در ساختمان هاي خانگي و اداري كاربرد بسياري دارد.

پارتيشن متحرك

امروزه استفاده از پارتيشن ها بسيار گسترده شده و در تمام ساختمان هاي خانگي، ادراي، رستوران ها و غيره كاربرد بسياري دارند. پارتيشن متحرك يكي از بهترين و كاربردي ترين انواع پارتيشن هاست. از دلايل آن مي توان به سبك بودن و قابليت جابجايي آن اشاره كرد. اين پارتيشن ها در دكوراسيون داخلي نيز نقش عمده اي پيدا كرده اند.

انواع پارتيشن متحرك

پارتيشن هاي متحرك به دو صورت پانلي يا آكاردئوني وجود دارند. در مدل پانلي فضا به طور كامل از هم جدا نمي شوند و ارتباط بين آنها وجود دارد و بيشتر براي مشخص كردن يك حريم بين دو فضا استفاده مي شود اما در حالت آكاردئوني فضاها كاملاً از هم جدا مي شوند و دو فضاي مجزا خواهيم داشت.

انواع پارتيشن از نظر جنس

پارتيشن هاي متحرك را مي توان به راحتي در موقعيت هاي مختلف قرار داد. اين سبك پارتيشن ها معمولاً سبك تر از نوع ثابت هستند و حمل و جابجايي آنها براي افراد راحت تر است. اين سبك از پارتيشن ها مي توانند يك تكه، كركره اي، تاشو و كشويي باشند. اين پارتيشن ها از جنس هاي متفاوتي ساخته مي شوند كه از جمله آن ها مي توان به پارتيشن هاي متحرك آلومينيومي، چرمي و چوب بامبو مي توان اشاره كرد.

پارتيشن هاي آلومينيومي از آلومينيوم چهار پر ساخته مي شوند و براي مدل پانلي از ام دي يا لترون استفاده مي شود. پارتيشن هاي چرمي مقاومت بالايي دارند و پارتيشن هاي چوب بامبو زيبايي خاصي دارند. انتخاب جنس پارتيشن ها به سليقه و دكوراسيون داخلي بستگي دارد.

كاربردهاي پارتيشن متحرك

گاهي خانه ها بسيار كوچك هستند و براي استفاده ي بهينه از فضا از پارتيشن هاي متحرك استفاده مي كنيم. گاهي هم براي پوشاندن ديد فضاهايي مثل سرويس بهداشتي از پارتيشن متحرك كه به صورت موقت هستند استفاده مي كنيم. كاربرد ديگر پارتيشن متحرك  استفاده در ورودي ساختمان ها است كه بتوان در فصول گرم و سرد سال فضاهاي داخلي و خارجي را از هم جدا كرده تا از هدر رفتن انرزي هدر نرود.

همچنين اين نوع پارتيشن ها به عنوان جداكننده در رستوران ها و كافي شاپ ها استفاده مي شوند. از ديگر كاربردهاي پارتيشن ريلي و متحرك استفاده در سالن هاي ورزشي و ورزشگاه ها و همچنين ساختن گلخانه يا آلاچيق است . در سالن ورزشي با استفاده ازپارتيشن هاي متحرك مي توان در مواقع مختلف كاربري هاي متفاوت را در يك سالن ايجاد كرد. همچنين با استفاده از پارتيشن متحرك براي ساخت گلخانه ها مي توان با كمك قابليت جابجايي آن هواي تازه را در داخل گلخانه به حركت درآورد.

نكات خريد اينترنتي پارتيشن متحرك

  • فضاي موجود خود را اندازه گيري كنيد.
  • سقف و كف فضاي موجود را اندازه گيري كنيد.
  • متناسب با كسب و كارتان به جنس پارتيشن دقت كنيد.
  • براي استفاده از نور مي توان از پارتيشن شيشه اي استفاده كرد.
  • براي حفظ حريم خصوصي مي توان از پارتيشن متحرك از جنس چوب ام دي اف و غيره استفاده كرد.

راهنماي خريد پارتيشن متحرك

براي سهولت كار شما مراجعه كننده محترم انواع پارتيشن متحرك در سايت فروشگاه قرار داده شده و شما مي توانيد با توجه به نوع عملكرد، جنس و رنگ مورد نظر پارتيشن خود را انتخاب كنيد و در صورت نياز جهت كسب اطلاعات بيشتر با فروشنده كالا تماس بگيريد. ممنون از انتخاب شما.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۰۶:۱۹ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 13
افراد آنلاین : 1
همه : 1871
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب