مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

براي خريد ورق ام دي اف ملامينه از طريق سايت و اينترنتي مي توانيد اقدام كنيد. با خريد ورق ام دي اف ملامينه از سايت آن را دركوتاه ترين زمان دريافت خواهيد كرد

اطلاعاتي درباره خريد ورق ام دي اف ملامينه

خريد ورق ام دي اف ملامينه به دليل كاربردهاي فراواني كه اين روكش دارد با استقبال روبرو شده است. انواع روكش ملامينه مغز خارجي و مغز ايراني در سايت وجود دارد و بدين گونه براي خريد ورق ام دي اف ملامينه به راحتي مي توانيد اقدام كنيد. در هنگام خريد ورق ام دي اف ملامينه به قيمت هر يك توجه كنيد و مورد مناسب خود را خريداري كنيد. در اين مقاله نيز به بررسي اطلاعاتي درباره نحوه خريد ورق ام دي اف ملامينه خواهيم پرداخت.

خريد ورق ام دي اف ملامينه

ورق ام دي اف ملامينه ابعاد مختلفي دارد كه هر يك ضخامت و قيمت مختلفي دارند. در هنگام خريد ورق ام دي اف ملامينه بايد به نياز و بودجه خود دقت كنيد و مورد مناسب خود را خريداري نماييد. كارشناسان ما آماده هستند تا در رابطه با خريد و ابعاد هر يك از ورق هاي ام دي اف ملامينه راهنمايي هاي لازم را در اختيار شما قرار دهند. ضخامت روكش هاي ملامينه از 0.35- تا 0.25 ميلي متر متغير است و چسب ام دي اف را شامل مي شود. در انواع ملامينه هاي نرم كه قرار است به حالت رول درست شوند اين ضخامت كمتر خواهد بود. ابعاد اين نوع روكش ها كه بسيار پركاربرد نيز هستند 1.83*3.66 ، 3.66*2.10 و  1.83*2.44 خواهد بود.

كاربردهاي ورق ام دي اف ملامينه

از جمله دلايلي كه استقبال از خريد ورق ام دي اف ملامينه بسيار زياد است و به روكش هاي ديگر ترجيح داده مي شود، مقاومت بالاي آن در برابر عواملي چون حرارت، رطوبت، سايش و آب است و براي موارد مختلف تزييني استفاده خواهند شد. از اين روكش ها براي انواع مبلمان منزل، اداري و مبلمان بچه استفاده مي شوند. از ام دي اف ملامينه در پارتيشن، لوازم اتاق خواب، بدنه كابينت، درب ها، تخت خواب و موارد بسيار ديگري مي توان استفاده كرد.

اين روكش ها به صورت نوار لبه چسبان نيز توليد مي شوند تا براي چسباندن به سطوح مختلف مناسب باشند. قيمت اين روكش ها با توجه به ضخامت و ابعاد در سايت مشخص شده است. كار با اين نوع روكش نسبت به موارد ديگر راحت تر است و بسياري از كارخانجات خط توليد آن را راه انداخته اند. اين روكش را با روش پرس هاي طبقه اي باستيل كوتاه و يا روكش زني پيوسته به ام دي اف مي چسبانند. اين روش ها تخصصي است و به سرمايه بالايي احتياج دارد تا بتوان ابعاد مختلف آن را عرضه كرد. تنوع محصولات ام دي اف به دليل داشتن اين روكش بسيار بالا مي رود و براي اينكه سطوح آن را صاف كنند اقدام به سنباده زني مي كنند. دو طرف ام دي اف براي چسباندن اين روكش گرماي برابر دريافت مي كند تا تاب برندارد.

راهنماي خريد ورق ام دي اف ملامينه

براي خريد ورق ام دي اف ملامينه از طريق سايت و اينترنت مي توانيد اقدام كنيد و اين گونه در زمان كمي محصول مورد نظر خود را سفارش دهيد. ابعاد و ضخامت هر يك از انواع روكش ملامينه روي ام دي اف در سايت مشخص شده است تا براي خريد آنها مشكلي نداشته باشيد و اطلاعات لازم را درباره هر يك داشته باشيد. با خريد اقساطي ورق ام دي اف ملامينه آن را در كوتاه ترين زمان دريافت خواهيد كرد. در صورت نياز به راهنمايي درباره خريد اينترنتي ورق ام دي اف ملامينه از كارشناسان ما مي توانيد بهره مند شويد و سوالات خود را بپرسيد. 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۳۵:۱۴ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 4
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 1894
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب