مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

قيمت ورق ام دي اف ملامينه با توجه به نوع و كيفيت آن متفاوت است.براي اطلاع از قيمت ورق ام دي اف ملامينه با كارشناسان باتجربه در اين زمينه تماس بگيريد.

انواع ورق ام دي اف ملامينه و قيمت آن

امروزه خريد ورق ام دي اف ملامينه جهت روكش ام دي اف ها بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد. قيمت ورق ام دي اف ملامينه با توجه به جنس آن متفاوت است. شما مي توانيد با خريد اينترنتي اين محصول تجربه اي عالي از يك خريد را داشته باشيد. براي آشنايي با ورق ام دي اف ملامينه و نحوه خريد و قيمت ورق ام دي اف ملامينه با اين مقاله همراه شويد.

كاربردهاي ورق ام دي اف ملامينه

ملامينه نوعي روكش است كه بر روي چوب ام دي اف كشيده مي شود. در اين روش كاغذ نقش دار كه آغشته به چسب است با حرارت و فشار بر روي تخته چسبانده مي شود تا علاوه بر ايجاد زيبايي، دوام آن نيز بيشتر شود. اين روكش بايد به هر دو طرف ام دي اف با حرارت يكسان چسبانده شود و پس از انجام اين كار بايد تخته روكش شده را در جايي قرار داد تا خنك شود و دماي آن به زير 50 درجه برسد تا بعدا دچار مشكل نشود.

كاربرد اين نوع ام دي اف جهت ساخت  كف كشوها، پشت كابينت‌ هاي آشپزخانه، رويه درها، سرويس خواب، مبلمان، تي وي رك، پارتيشن، روكوب ديوار و غرفه فروشگاه ها مي باشد. از مزاياي آن مي توان به دوام و مقاومت بالاي آن در برابر آب، حرارت و رطوبت و تنوع بالا در طرح و رنگ اشاره نمود كه زيبايي اين نوع روكش را نيز نمي توان ناديده گرفت.

اما اين ملامينه معايبي نيز دارد مانند مقاومت كم آن در برابر مواد اسيدي و قليايي، يكنواخت و صاف نبودن سطح آن، عدم شفافيت اين نوع روكش بر خلاف روكش هايي مانند پي وي سي و اكرليك، تخصصي بودن انجام اين كار. به علت سرمايه بالاي مورد نياز اين كار و ارزش افزوده بالاي آن معمولا كارخانه هاي توليد ام دي اف خط مخصوص ملامينه كردن را دارند و آن را به مشتريان عرضه مي نمايند.

قيمت ورق ام دي اف ملامينه

قيمت ورق ام دي ملامينه بر اساس اندازه آن به صورت پالت يا ورق و نوع كارخانه سازنده آن، متفاوت است. در برخي از تخته ها فقط يك طرف تخته روكش مي شود كه اين موضوع بر روي قيمت ورق ام دي اف ملامينه تاثير مي گذارد. همچنين نوع كاغذ استفاده شده كه ساده يا طرح دار است بر روي قيمت ورق ام دي اف ملامينه  نيز تاثير مي گذارد.

معمولا اگر سفارش براي خريد به اندازه تريلي باشد در قيمت ورق ام دي اف ملامينه  براي اين منظور تخفيفي از طرف فروشنده براي خريدار در نظر گرفته مي شود. قيمت ورق ام دي اف ملامينه براق  سفيد با سايز 16*1830*3660 به طور ميانگين براي هر ورق بين 148.000 تا 155.000 تومان است .اين قيمت براي ام دي اف ملامينه رنگي با سايز 16*1830*3660 بطور ميانگين براي هر ورق بين 185.000 تا 226.000 تومان است. براي اطلاع از قيمت ورق ام دي اف ملامينه مي توانيد با كارشناسان با تجربه در اين زمينه تماس بگيريد.

راهنماي خريد ورق ام دي اف ملامينه

براي اطلاع از نحوه خريد ورق ام دي ملامينه، قيمت و جزئيات ديگر در اين رابطه، به سايت هاي فروشگاه هاي اينترنتي مراجعه نماييد. بهره مندي از تخفيفات ويژه، امكان تحويل در محل و از همه مهمتر تضمين اصالت و كيفيت ورق ام دي اف خريداري شده از مزاياي  خريد اينترنتي ورق ام دي اف ملامينه  مي باشد. شما مي توانيد با خيالي آسوده سفارش خريد ورق ام دي اف خود را ثبت نمايد و يك خريد راحت و عالي را تجربه نماييد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۴۵:۱۳ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 1963
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب