مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

ميز ناهار خوري بيضي: 

 ميز ناهار خوري به عنوان مكاني براي ميل غذا  و فرصتي براي نشستن در كنار يكديگر، و همچنين به عنوان كانون تمركز در دكوراسيون آشپزخانه و يا سالن پذيرايي،  و كلي نكات مثبت ديگر، همين موارد كافي است كه در خريد ميز ناهار خوري وسواس گونه و با احتياط عمل كنيم. تا در نهايت خريدي رضايت بخش داشته باشيم.

براي انتخاب ميز ناهار خوري برازنده و هماهنگ با دكوراسيون و فضاي خانه، كافيست دقت به خرج دهيم و اولويت خود را از خريد ميز ناهار خوري بيضي مشخص كنيم. در واقع بايد بدانيم علت انتخاب ما از بين اشكال مختلف ميز غذاخوري چرا بايد ميز ناهار خوري بيضي باشد؟

مواردي مانند:

  • تعداد نفرات
  • فضاي مورد نظر
  • رنگ و زيبايي ظاهري ميز ناهار خوري و تناسب و هارموني ان با ساير وسايل موجود در اتاق
  • سبك و استايل ميز ناهار خوري مطابق با سبك دكوراسيون منزل
  • جنس، استحكام،كيفيت و عمر بالا
  • ميز قابل حمل باشد  و به راحتي در اتاق ها جا به جا شود، به ويژه  براي افرادي كه مستاجر هستند.
  • كشور توليد كننده، برند و نام تجاري شركت
  • انتخاب فروشگاه يا سايت معتبر در صنعت مبلمان و وسايل چوبي
  • نوع صندلي و نشيمن راحت
  • پارچه استفاده شده در طرح
  • قيمت و هزينه مناسب با توجه به كاربرد و كيفيت و زيبايي ظاهري ميز

خريد آگاهانه ميز ناهاخوري بيضي

مسلما دقت و ريزبيني در نكات ذكر شده كمك قابل توجهي براي انجام يك خريد آگاهانه در اختيار خريدار واقعي قرار مي دهد. البته در اين راستا مشاوره و راهنمايي از افرادي كه سالها در زمينه مد و دكوراسيون صنايع چوبي فعاليت داشته اند مي تواند در تصميم گيري بهتر و قطعي تر كمك شاياني باشد.

به طور مثال اگر انتخاب شما ميز ناهار خوري بيضي شكل است مي توانيد از فضا، نوع دكوراسيون و تعداد نفرات، و اطلاعاتي از اين قبيل را با فروشنده در ميان بگذاريد تا بهترين تجربه خود را در اختيار شما قرار دهد. و يا اگر در خريد ميز شيشه اي يا بدون شيشه ترديد داريد باز هم مشاوره و راهنمايي و ديدن انواع مختلف ميز شيشه اي و يا بدون شيشه مي تواند ايده مناسبي در اختيارتان بگذارد.

ميز ناهار خوري بيضي مناسب براي :

اگر قصد خريد ميز غذاخوري داريد فارغ از شكل آن ابتدا به جنس آن توجه كنيد و جنس مورد نظرتان را كه ممكن است چوب ام دي اف استيل يا فلزي و يا .... باشد، مشخص كنيد. سپس با توجه به تعداد نفرات و فضاي مورد نظر سايز ميز ناهار خوري خود را انتخاب كنيد.{2، 4 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12} نفره

در مرحله بعد فضاي مورد نظر را در نظر بگيريد و شكل ميز ناهار خوري خود را{مربع، مستطيل، گرد، بيضي،} انتخاب كنيد.  حتي مي توانيد از نمونه هاي تاشو و تبديلي نيز استقبال كنيد. و در آخر هم رنگ بندي زيبايي را با توجه به رنگ فضاي خود و دل خود انتخاب كنيد تا خريدي لذت بخش را تجربه كنيد.

يك ميز ناهار خوري بيضي مدرن و شيك با پارچه ساده يا طرح دار را مي توان به راحتي با يك دست مبلمان در سبك هاي مختلف ست كرد و دكوري زيبا را در مركز توجه و ديد قرار داد.

خريد ميز ناهارخوري بيضي مناسب براي فضاي شما

اگر فكر مي كنيد بهترين گزينه براي فضاي مورد نظرتان خريد يك ميز ناهار خوري بيضي است، ترديد به دل راه ندهيد. اين فكر را از ذهن خود بيرون كنيد كه ميز ناهار خوري حتما بايد مستطيل شكل باشد. چه بسا با توجه به فضاي اتاق شما و دكوراسيون منزلتان، ميز مستطيل نماي جالب و شيكي نداشته باشد ولي با انتخاب ميز ناهار خوري بيضي و فضاي آزاد در اطراف آن زيبايي ظاهري و راحتي چندين برابر را تجربه خواهيد كرد.  با انتخاب فضايي روشن و پر نور اوقات ميل به غذا در كنار يكديگر را به بهترين حالت بگذرانيد.

يك ميز بيضي با پايه مركزي راحتي و آرامش در نشستن را به شما هديه خواهد كرد. به كار بردن سبك هاي ساده و يا كنده كاري شده در پايه ميز بيضي، مي تواند هويت و شخصيت دكوراسيون منزلتان را فاش كند. پس در انتخاب و خريد ميز ناهار خوري بيضي به سبك پايه آن دقت كافي داشته باشيد.

نداشتن لبه هاي تيز و جاگير در ميز ناهار خوري بيضي، مزيتي است كه در مسيرهاي اصلي منتهي به اتاق ها كاملا خودنمايي مي كند. و از نظر بصري فضا را بازتر و آزاد تر از آنچه كه هست نشان مي دهد. براي زيبايي بيشتر و هماهنگي بيشتر از صندلي هايي با طراحي كمي منحني دار استفاده كنيد. تا زيبايي و شكيل بودن ميز ناهار خوري بيضي بيشتر نمايان شود. غذا ها به راحتي در دسترس و جمع صميمي تر و با نشاط تر خواهد بود. ساعات خوش و خوردن غذايي با لذت و آرامش را تجربه خواهد كرد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۴۵:۰۹ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 33
دیروز : 20
افراد آنلاین : 1
همه : 1958
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب