مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

ميز ناهارخوري استيل شيك: خريد ميز ناهارخوري معمولا پروسه زمانبري محسوب مي­شود. چرا كه براي انتخاب بايد به توليدكنندگان و فروشگاههاي متعددي مراجعه گردد. به پشتوانه فن­آوري ­هاي نوين و با درك نياز مشتريان سايت دكوكده اقدام به ايده­پردازي و اجراي طرحي نموده است كه به واسطه آن مخاطبين با صرف اندكي وقت امكان دسترسي آنلاين به انبوهي از توليدات مطرح را در در يك مجموعه دارند.

تاثير ميز ناهار خوري استيل شيك در دكوراسيون منزل :

نشتن سر يك ميز ناهار خوري در حقيقت روشي است كه مي­توان از آن براي برقراري ارتباط بيشتر بين اعضاي خانواده­ و يا بستگان استفاده كرد. تاثير اين موضوع تا جايي است كه اصطلاح "نشستن سر يك ميز" در فرهنگ ما ايرانيان مفهوم ايجاد مودت و دوستي را مي­رساند. تهيه يك ميز ناهار خوري استيل شيك براي منزل مي­تواند در راستاي تحقق اين نيت انجام گيرد.

ميز ناهار خوري بعنوان يكي از المانهاي مهم در مبلمان منزل محسوب مي­شود كه فضاي قابل توجهي از محيط آشپزخانه و يا سالن پذيرايي را در خانه­ هاي ايراني به خود اختصاص مي­دهد. از اين رو زيبايي و كيفيت ميز ناهار خوري در ايجاد يك فضاي زيبا بسيار حائز اهميت مي­باشد.

خصوصيات ميز ناهار خوري استيل شيك:

ميزهاي ناهار خوري استيل به واسطه جلوه و شكوهي كه در طراحي و شكل ظاهري دارند به ميز ناهار خوري سلطنتي نيز موسوم هستند. از اين محصول بيشتر در فضاي سالن پذيرايي و سالهاي غذاخوري با دكوراسيون شيك استفاده مي­شود.

يك ميز ناهار خوري استيل شيك از هنر منبت كاري بسيار تخصصي و حرفه­اي نسبت به ميزهاي ناهار خوري كلاسيك بهره مي­برد. اين محصول قسمت اعظم شكوه خود را مديون طرح و شيوه اجراي منبت در كلاف مي­باشد.

صندلي­هاي يك ميز ناهار خوري استيل شيك داراي يك قسمت بنام تاج هستند كه بيشتر ايده ­پردازي و خلاقيت در منبت كاري را به خود اختصاص مي­دهد. ميز ناهار خوري نيز در پايه ­ها و زوارها داراي منبت كاري­ هاي زيبايي است كه سازگار با طراحي صندلي­ها شكل گرفته است.

براي ساخت ميز ناهار خوري استيل شيك مي­توان از جنسهاي مقاوم چوبي و يا تلفيقي از چوب و شيشه و المانهاي ديگر استفاده كرد. در حال حاضر ايده ­پردازي­هاي مربوط به ساخت اين محصول بر اساس استفاده تلفيقي از مواد متمركز شده است.

دقت نظر در هنگام خريد ميز ناهار خوري استيل شيك:

قبل از مرحله تصميم به خريد، مصرف­كننده بايد به نكاتي كليدي توجه نمايد. در مرحله اول الزاما بايد مساحت محلي كه قرار است ميز ناهارخوري استفاده شود مدنظر قرار گيرد. چرا كه ميز ناهار خوري استيل به واسطه شكل ظاهري و موادي كه در ساخت استفاده شده است از ابعاد بزرگتري برخوردار است و مساحت بيشتري از فضاي آشپزخانه و يا سالن پذيرايي را به خود اختصاص مي­دهد. همچنين به واسطه وجود تاج بر روي صندلي­هاي ميز ناهار خوري بايد ارتفاع نيز مدنظر خريدار قرار گيرد.

در چيدمان وسايل اطراف يك ميز ناهار خوري استيل شيك بايد به اين نكته اساسي توجه نمود كه از قرار دادن وسايلي رنگي و داراي طراحي جذاب و خيره كننده جلوگيري نمود. ميز ناهار خوري استيل بعلت طراحي جذاب در محيطهاي خلوت از جلوه و شكوه بيشتري برخوردار خواهد بود.

يك ميز ناهار خوري استيل شيك مي­تواند زيبايي و سازگاري را در دكوراسيون مورد نظر مصرف­كننده بشكل مطمئني ايجاد نمايد. جنس استيل به واسطه شكل و رنگ اعياني خود؛ خصوصيت سازگاري بالايي با بيشتر رنگها دارد. از اين جهت اين ميز را مي­توان بعنوان مكمل دكوراسيون در محيط منزل استفاده نمود.  در مراكزي نظير غذاخوريهاي بزرگ نيز استفاده از ميزهاي استيل به تعداد زياد جلوه­اي ويژه به محيط مي­بخشد. 

 توليد ميز ناهارخوري استيل شيك

توليد يك ميز ناهار خوري استيل شيك با استفاده از چوب انجام مي­گيرد. در حال حاضر برخي توليد كنندگان با توجه به استقبال خريداران از اين محصول اقدام به توليد ميزهاي ناهارخوري به شكل استيل با مواد غير چوبي مي­نمايند. بايد توجه داشت كه ميزان وزن ميز و صندلي­ها بيانگر نوع جنس استفاده شده خواهد بود چرا كه ميز ناهار خوري استيل و صندلي­هاي آن چنانچه از چوب ساخته شوند از وزن بيشتري برخوردار خواهند بود.

جنس تاج ميز ناهار خوري استيل شيك و صندلي­هاي آن نيز بايد از جنس چوب راش يا گردو در نوع مرغوب باشد. چرا كه كلاف عامل اصلي اتصال اجزاي مبل محسوب مي­شود و استحكام آن از اهميت بالايي برخوردار است. برخي توليدكنندگان با استفاده از چوب سفيد محصولي مشابه؛ ليكن با طول عمر كوتاه را توليد مي­كنند.

استفاده از طرحهاي قرينه در منبت كاري، نبود ضايعات و فرورفتگي در بدنه، عدم توليد صداي جير جير در هنگام حركت ميز و يا نشستن بر روي صندلي­ها، استفاده از مواد درجه يك براي توليد نشيمن صندلي­ها همگي از خصوصيات بارز يك ميز ناهار خوري استيل شيك مي­باشد.

خريد ميز ناهار خوري استيل شيك:

خريد ميز ناهارخوري معمولا پروسه زمانبري محسوب مي­شود. چرا كه براي انتخاب بايد به توليدكنندگان و فروشگاههاي متعددي مراجعه گردد. به پشتوانه فن­آوري ­هاي نوين و با درك نياز مشتريان سايت دكوكده اقدام به ايده­پردازي و اجراي طرحي نموده است كه به واسطه آن مخاطبين با صرف اندكي وقت امكان دسترسي آنلاين به انبوهي از توليدات مطرح را در در يك مجموعه دارند.

در سايت دكو­كده مجموعه­اي برندهاي مطرح نمايش داده شده­اند كه توضيحات تكميلي نيز براي هر محصول ارائه شده است. اين موضوع امكان مقايسه محصولات را نيز براي كاربر مهيا نموده است. از اين طريق خريد ميز ناهار خوري استيل شيك به واسطه بهره­مندي سايت دكو­كده از كليه مجوزهاي قانوني و نيز امكان پرداخت به پشتوانه برخورداري از نماد اعتماد پرداخت الكترونيكي بطرز بسيار آسان و مطمئني صورت مي­گيرد.

خريداران محترم همچنين مي­تواند به واسطه راه­هاي ارتباطي در نظر گرفته شده از مشاوره كارشناسان زبده حاضر قبل از اقدام به خريد نيز بهره­مند شوند. 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۵۱:۰۹ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 23
دیروز : 20
افراد آنلاین : 1
همه : 1948
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب