مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

ميز ناهارخوري با نيمكت: سايت دكوكده با توجه به موضوعاتي كه خريد ميز ناهارخوري با نيمكت را براي مخاطبين جذاب نموده است. براي سهولت دسترسي مصرف­ كنندگان به تنوعي از ميز ناهارخوري با نيمكت و نيز امكان انجام يك خريد مطمئن، اقدام به ايده­پردازي و اجراي طرح فروش آنلاين اين محصول با شرايط بسيار آسان و ويژه نموده است.

ميز ناهارخوري با نيمكت

ضرورت تهيه ميز ناهارخوري با نيمكت:

دور يك ميز ناهار خوري مي­تواند محيطي بسيارمناسب براي جمع شدن افراد خانواده باشد. جمع شدن افراد  خانواده يا فاميل در دور يك ميز ناهارخوري جنبه­هاي تربيتي عميقي براي كودكان نيز دارد. چرا كه كودكان از رفتار والدين و اطرافين خود الگوبرداري مي­نمايند.

تهيه يك ميز ناهارخوري با نيمكت مي­تواند اين اتفاق مهم را در جمع خانواده تحقق بخشد. از طرفي شكل نيمكتي ميزهاي ناهار خوري اين امكان را به وجود آورده است كه بتوان از فضاي منزل بطور مناسبي براي قرار دادن ميز ناهار خوري استفاده نمود. چرا كه اين مدل از ميزهاي ناهارخوري امكان پوشش كنجها و زوايا را نيز دارند و در مقايسه با صندلي­هاي تكي ميزهاي ناهارخوري قابليت استفاده در امكان مختلف را نيز دارا مي­باشند. در حال حاضر مدلهاي جديد ميز ناهار خوري براي استفاده در منازل و خصوصا غذاخوريهاي، از مدل نيمكتي انتخاب مي­شوند.

مزاياي استفاده از ميز ناهارخوري با نيمكت :

استفاده موثر از نيمكت در فضاهاي رو باز نظير پاركها و اماكن عمومي ايده­پردازان صنعت مبلمان را به فكر استفاده از آن در مبلمان منزل نيز انداخته است. اتفاقا اين ايده­پردازي بعلت استفاده از نيمكت بجاي صندلي در ميز ناهار خوري از استقبال بالايي از طرف مصرف­كنندگان نيز برخوردار شده است.

نيمكت در ميز ناهارخوري در حقيقت تلفيقي از صندلي معمولي و صندلي راحتي است. در فضاهايي كه قرار است ميز ناهارخوري در مجاورت ديوار قرار گيرد انتخاب صندلي نيمكتي در طرف ديوار گزينه هوشمندانه­اي براي استفاده از حداكثر فضاي موجود خواهد بود.

چرا كه استفاده از صندلي در اين حالت فضاي بيشتري را اشكال كرده و مشكلات مربوط به دسترسي را نيز در پي خواهد داشت. اين موضوع خصوصا در رستورانها كه از فضاي محدودي برخوردار هستند به منظور بهينه سازي افزايش ظرفيت پذيرش مشتريان از اهميت ويژه­اي برخوردار است.

استفاده از نيمكت با رنگهاي متضاد در مواقعي كه بصورت تلفيقي با صندلي معمولي استفاده ­شود نيز مي­تواند زيبايي و جلوه ميز ناهارخوري را بطرز چشمگيري افزايش دهد. از اين روش در طراحي محيطهايي نظير فست فودها و نيز كافي­شاپها مي­توان بطرز حرفه­اي بهره برد.

طراحي ميز ناهارخوري همراه نيمكت

با انتخاب طراحي تلفيقي صندلي به همراه نيمكت در ميز ناهارخوري با نيمكت، ميهمانان قدرت انتخاب بيشتري براي راحتي صندلي خواهند داشت. چرا كه بيشتر افراد ترجيح مي­دهند بجاي استقرار بر روي صندلي براي صرف غذا از امكانات يك مبل راحتي بهره­مند شوند كه اين موضوع توسط ميز ناهارخوري با نيمكت بخوبي پشتيباني خواهد شد.

در ميزهاي ناهار خوري معمولي صندلي­ها بطور متقارن در دو طرف ميز چيده مي­شوند. اين موضوع جذابيت دكوراسيون را كاهش مي­دهد چرا كه با استفاده از نيمكت در طرف ديگر ميز مي­توان جلوه­اي نامتقارن را خلق كرد كه زيبايي بيشتري را براي دكوراسيون محل ايجاد خواهد كرد.

در ميز ناهارخوري با نيمكت افراد فضاي بيشتر و راحت تري براي نشستن دارند. از اين نظر اين ميزها مي­توانند امكان استفاده افرادي بيشتري نسبت به ميزهاي معمولي را ميسر نمايند.

ساخت ميز ناهارخوري نيمكت دار 

جنس ساخت اين محصول متفاوت است و مي­توان با استفاده از مواد اوليه تلفيقي به زيبايي اين ميز در دكوراسيون محل افزود. رواج نيمكت در پذيرايي هاي سنتي ايراني نيز موضوعي است كه استفاده از ميز ناهارخوري با نيمكت را از محبوبيت بالايي برخوردار نموده است.

در بحث طراحي محيطي با استفاده از المانهايي خاص نظير استفاده از قاليچه و پشتي بر روي نيمكت مي­توان فضايي سنتي را خلق نمود. مردمان ايران زمين همواره به حفظ سنت خود پايبند بوده­اند از اين­رو خريد ميز ناهارخوري با نيمكت مي­تواند قدمي در جهت حفظ سنتها و آئينهاي با ارزش ملي باشد. چرا كه ايرانيان حداقل خاطره پشت نيمكت نشيني را در دوران تحصيلي گذشته بياد دارند.

نيمكتهاي چوبي عمدتا سه نفره كه حس همياري را در بين دانش­آموزان تقويت مي­نمود و يا نيمكتهاي كافه­هاي دوران گذشته كه افراد را به تمرين در كنار هم بودن وادار مي­كرد. از اين سنتها همواره مي­توان در طراحي­هاي نوين استفاده كرد. از آنجائيكه اين طراحي­ها ريشه نوستالوژيكي دارند؛ مورد توجه بسياري از مخاطبين قرار مي­گيرند.

خريد آنلاين ميز ناهارخوري با نيمكت:    

سايت دكوكده با توجه به موضوعاتي كه خريد ميز ناهارخوري با نيمكت را براي مخاطبين جذاب نموده است. براي سهولت دسترسي مصرف­كنندگان به تنوعي از ميز ناهارخوري با نيمكت و نيز امكان انجام يك خريد مطمئن، اقدام به ايده­پردازي و اجراي طرح فروش آنلاين اين محصول با شرايط بسيار آسان و ويژه نموده است. سايت دكوكده با توجه به پيشنهاد تنوع گسترده­اي از محصولات، فارغ از فواصل جغرافيايي عرضه كنندگان، امكان مقايسه بين تنوع قابل ملاحظه­اي از محصول ميز ناهارخوري با نيمكت را فراهم آورده است.

مصرف كننده با مرجعه به سايت و توجه به توضيحات هر محصول كه در ذيل تصاوير بطور جامع نوشته شده است؛ محصول مورد نظر را انتخاب و با پرداخت هزينه آن از طريق آنلاين محصول را در درب محل تحويل مي­گيرد.

سيستم پرداخت آنلاين به واسطه بهره­مندي سايت از درگاه اعتماد پرداخت الكترونيكي و نيز ساير مجوزهاي قانوني بطور مطمئني صورت مي­گيرد. سايت دكوكده از طريق پشتيباني كارشناسان زبده خود آماده ارائه مشاوره­هاي تخصصي در زمينه تسهيل امر خريد ميز ناهارخوري با نيمكت مورد نياز مشتريان مي­باشد. اين موضوع از طريق راههاي ارتباطي معرفي شده در اختيار كاربران گرامي مي­باشد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۱۳:۰۶ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 22
دیروز : 20
افراد آنلاین : 1
همه : 1947
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب