مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

خريد ميز ناهارخوري پلاستيكي از طرف دوستداران محيط زيست نيز رواج يافته است. چرا كه اين ميزها كمك قابل توجهي به حفظ منابع جنگلي مي­نمايند و از طرفي بعلت امكان بازيافت آنها و برگشت به چرخه توليد مجدد از آلودگيهاي محيط زيست كه به طرز شرم­آوري موجبات نگراني را به وجود آورده است جلوگيري مي­نمايند. 

ضرورت تهيه ميز ناهارخوري پلاستيكي:

به عقيده بسياري از متخصصان روانشناسي بهتر است غذا بصورت دسته­جمعي خورده شود. اگرچه غذا از طعم و عطر مطلوبي برخوردار باشد؛ در تنهايي مزه­اش را از دست مي­دهد. بنابراين براي ايجاد لذت و شادي در هنگام غذا خوردن، بهتر است با افرادي كه با آنان احساس راحتي و نزديكي مي­شود؛ اقدام به غذا خوردن نمود. پيشنهاد فروش آنلاين ميز ناهارخوري پلاستيكي در راستاي ايجاد روابط بيشتر بين اعضاي خانواده و دوستان؛ بعنوان ابزاري براي دورهم بود افراد از طرف سايت دكوكده ايده­پردازي و اجرا شده است.

مزاياي ميز ناهارخوري پلاستيكي:

در بسياري از امكان نظير رستورانها،كافي­شاپها  و هتلها امكان استفاده از ميزناهارخوري ­هاي گران قيمت به سبب صرفه­اقتصادي و نيز موضوع فضا ميسر نيست. همچنين مقاومت ميزهاي ناهارخوري چوبي و استهلاك آنها در برابر شرايط محيطي خصوصا رطوبت باعث شده است كه از اين نوع ميزها نتوان در محيطهاي سرباز نظير چيدمان فضاي باز استفاده كرد.

از ميز ناهارخوري پلاستيكي، بعنوان يك ميز ارزان مي­توان در رستورانها و در منزل در مكانهايي نظير فضاي تراس و حياط و نيز در آلاچيقها استفاده نمود. بسياري از رستوران­داران براي لذت بيشتر مشتريان از تناول غذا، چيدمان ميز ناهار خوري خود را در فضاهاي سر باز و دربطن طبيعت موجود قرار مي­دهند. ميز ناهارخوري پلاستيكي اولا به سبب سبكي فوق­العاده اين امكان را به مديران رستورانها مي­دهد كه با صرف زماني كم نسبت به نقل و انتقال صندلي و ميز ناهارخوري پلاستيكي به داخل واحد صنفي اقدام نمايند.

خصوصيات ميز ناهارخوري پلاستيكي 

از طرفي بعلت نوع جنس اين ميز، با خاطري آسوده از آن در مجاورت رطوبت هوا و بارش باران و غيره استفاده مي­گردد. اين موضوع در مناطقي از كشورمان كه از درجه رطوبت بالايي برخوردار هستند و استفاده از مصنوعات چوبي در آنها ميسير نيست بسيار حائز اهميت است.

دوام رنگ اين محصول نيز جزو موضوعاتي است كه باعث شده است استفاده از آن بطرز موثري اقتصادي تلقي شود. چنانچه ميز ناهارخوري پلاستيكي در معرض تابش مستقيم نور خورشيد قرار نگيرد در طولاني­مدت رنگ خود را حفظ مي­نمايد.

ميز ناهارخوري پلاستيكي

ميز ناهارخوري پلاستيكي در اماكن صنفي و نيز در محلهايي از منزل مانند تراس و حياط كه داراي دكوراسيون مستقلي هستند مي­تواند به منظور ايجاد دورهمي­هاي دوستانه و صرف غذا مورد استفاده قرار گيرد.

اين محصول براي مراكزي كه علاقمند هستند هر چندگاه دكوراسيون مبلمان خود را تغيير دهند نيز گزينه بسيار مناسبي است. چرا كه اين محصول بصورت دست دوم قابليت فروش فوري دارد و يا مي­توان آنرا بعنوان مواد ضايعاتي به مراكزي خاص فروخت و از طرفي  ديگر قيمت مقرون بصرفه­ آن امكان تغييرات در مقاطع زماني را براي ايجاد تنوع فراهم مي­نمايد.

طراحي ميز ناهارخوري پلاستيكي

طراحي ميز ناهارخوري پلاستيكي نيز بسيار متنوع است، تنوع در رنگ و نيز طراحي اين محصول باعث شده است كه امكان انتخاب ميز دلخواه و سازگار با محيط براي خريدار تسهيل شود. در ساخت ميز ناهارخوري پلاستيكي ممكن است از مواد تلفيقي براي زيبايي و دوام بيشتر استفاده شود. در برخي از مدلهاي ميز ناهارخوري پلاستيكي از پايه­هاي فلزي جهت بالا بردن ميزان استحكام و استقامت محصول استفاده شده است.

انواع ميز ناهارخوري پلاستيكي تا شو نيز امروزه مورد استقبال مخاطبين اين نوع از ميزها بوده است. در رستورانهايي كه محدوديت جا براي انبار ميزها و صندلي ها در ساعات غير فعال رستوران وجود دارد. بيشتر از نوع تاشو به منظور مديريت بهتر فضا براي انبار ميزها و صندلي­ها استفاده مي­شود.

تنظيف و شستشوي آسان و مطمئن ميز ناهارخوري پلاستيكي از ديگر دلايلي است كه خريد آنرا از مقبوليت بالايي برخوردار كرده است. اين محصول را مي­توان با آب و نيز مواد شوينده شيميايي كه براي اين منظور وجود دارند پاكيزه و ميكروب­زدايي نمود.  از اين جهت امكان رعايت بهداشت، خصوصا در امكان عمومي در اين محصول در حد قابل توجهي پشتيباني شده است.

محصولات چوبي بعلت آسيب پذير بودن و ايجاد خراش در سطح آنها مي­توانند محلهاي مناسبي براي اجتماع مواد ميكروبي باشند كه اين موضوع در سطح جدي مي­تواند سلامت افراد را بخطر اندازد. ميز ناهارخوري پلاستيكي از اين قاعده مستثني است و استفاده از آن خصوصا در غذا­خوريها جايگزين بسيار مناسبي است.

خريد ميز ناهارخوري پلاستيكي از طرف دوستداران محيط زيست نيز رواج يافته است. چرا كه اين ميزها كمك قابل توجهي به حفظ منابع جنگلي مي­نمايند و از طرفي بعلت امكان بازيافت آنها و برگشت به چرخه توليد مجدد از آلودگيهاي محيط زيست كه به طرز شرم­آوري موجبات نگراني را به وجود آورده است جلوگيري مي­نمايند.

خريد ميز ناهارخوري پلاستيكي:

انتخاب و خريد ميز ناهارخوري پلاستيكي به دليل تنوع بسيار بالاي آن پروسه­اي زمانبر خصوصا براي فعالين تجاري مي­باشد. سايت دكوكده با نمايش مجموعه­اي از بهترين و باكيفيت­ترين ميز ناهارخوري پلاستيكي در سايت خود امكان خريد سريع و آسان اين محصول را با بهترين قيمت فراهم آورده است.

مصرف­كننده با مراجعه به اين سايت امكان مقايسه بين محصولات ونيز اخذ مشاوره از كارشناسان زبده را به واسطه راه­هاي ارتباطي موجود براي تحقق يك خريد مطمئن و مقرون بصرفه دارد.

همچنين پرداخت آنلاين در اين سايت به واسطه بهره­مندي سايت از نماد اعتماد پرداخت الكترونيكي و نيز تمامي مجوزهاي قانوني مربوط به كسب و كارهاي اينترنتي بطرز مطمئني انجام و محصول در اسرع وقت در درب محل تحويل مشتريان گرامي مي­گردد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۲۲:۱۰ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 15
دیروز : 20
افراد آنلاین : 1
همه : 1940
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب