مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

ميز ناهارخوري پليمر: سايت دكوكده با علم به اين نياز مصرف­كنندگان مجموعه متنوعي از ميز ناهارخوري پليمر را در سايت خود گرد آورده است. از اينرو خريداران محترم اين امكان ويژه را يافته ­اند كه بدون نياز به صرف وقت و مراجعه حضوري به سهولت بسياري از مدلهاي اين محصول را در سايت مقايسه و انتخاب­ نمايند.

ميز ناهارخوري پليمر

در بسياري از كشورها برگزاري مراسم هاي آئيني، جشنها و سوگواري­ها با خوردن غذا بصورت دورهمي و دور يك ميز صورت مي­گيرد. زيرا كساني كه در صرف غذا با ما سهيم مي­شوند در احساساتمان نيز شريك خواهند بود. اين موضوع براي ايجاد ارتباط هاي نوين بين افراد و نيز تقويت ارتباطهاي پيشين حائز اهميت است. طرح فروش آنلاين ميز ناهارخوري پليمر از طريق سايد دكوكده در راستاي ايجاد مودت و ارتباط منسجم بين افراد خانواده و جامعه ايراني طراحي و اجرا شده است.

مزاياي استفاده از ميز ناهارخوري پليمر:

اين روزها موضوع مبلمان پليمري بيش از پيش به گوش مي­رسد. ميز ناهارخوري پليمر از نوعي پلاستيك موسوم به ABS ساخته مي­شود. قطعات مورد نياز براي ساخت ميز ناهارخوري از طريق دستگاه تزريق پلاستك ساخته مي­شوند. فرآيند رنگ­كاري ميز ناهارخوري پليمر همانند عمليات رنگ كاري بر روي محصولات چوبي صورت مي­گيرد با اين تفاوت كه رنگ بر روي ميز ناهارخوري پليمر از كيفيت بسيار بالاتري برخوردار است.

اين ميز را مي­توان بدون نگراني از تغيير در كيفيت با آب و يا مواد شوينده رايج شيميايي تميز كرد. بدنه ميز ناهارخوري پليمر كاملا در برابر خش و ضربات فيزيكي مقاوم است .مقاومت به حرارت نيز در آن در حد قابل توجهي است. بنابراين قرار دادن اجسام داغ بر روي ميز ناهارخوري پليمر تغييري در كيفيت آن ايجاد نمي­نمايد.

ميز ناهارخوري پليمر اغلب بصورت تلفيقي با شيشه ساخته مي­شود كه زيبايي خاصي به طراحي آن مي­بخشد. رنگ­آميزي در ميز ناهارخوري پليمر محدوديتي ندارد و مي­توان از تنوع رنگهاي سازگار آن با محيط استفاده كرد.

اتصالات در ميز ناهارخوري پليمر 

اتصالات در ميز ناهارخوري پليمر از طريق پيچ و مهره انجام مي­شود و اين موضوع استحكام اين ميز را در مقايسه با محصولات چوبي كه از ميخ و چسب براي اتصال استفاده مي­شود مورد تائيد قرار داده است.

ميز ناهارخوري پليمر براي مصرف­كنندگاني كه تصميم به خريد يك كالاي بادوام و مقاوم را دارند مي­تواند گزينه برتري باشد. چرا كه عليرغم استفاده از پيچ و مهره؛ در اتصالات مهره در داخل قالب باقي مي­ماند و سطح آن با مواد پليمري گرفته مي­شود. اين موضوع باعث افزايش قابل توجه مقاومت محصول مي­گردد.

ميزان چسبندگي رنگ بر روي محصولات چوبي به علت وجود رطوبت كم است و بدين جهت در طول زمان كيفت رنگ محصولات چوبي به تدريج كاهش مي­يابد. ليكن كيفيت رنگ بر روي محصولات پليمري كاملا ثابت بوده و در طول زمان تغييري نمي­كند.

حمل و نقل ميز ناهارخوري پليمر

با توجه به گسترش زندگي آپارتماني يكي از دغدغه­هاي كه فكر خريداران ميزهاي ناهارخوري را به خود درگير مي­نمايد؛ امكان حمل و نقل ميز به طبقات بالايي آپارتمانها است. با خريد ميز ناهارخوري پليمر، فروشنده اتصالات آنرا بصورت مجزا در پكهاي مقوايي به مشتري تحويل مي­دهد كه بطرز هوشمندانه­اي مشكل حمل و نقل را مرتفع ساخته است.

اين موضوع نقش موثري در كاهش هزينه حمل و نقل ميز ناهارخوري نيز دارد. عمل مونتاژ ميز به سادگي با اتكاء به نقشه راهنمايي كه از طرف فروشنده ارائه مي­شود توسط خريدار قابل اجرا است و براي اين موضوع نيازي به استفاده از خدمات مونتاژ كار نمي­باشد.

ضرورت تهيه ميز ناهارخوري پليمر:

در ميزهاي ناهار خوري پليمري اين امكان وجود دارد كه درصورت آسيب به يكي از اجزاي ميز؛ به آساني آنرا مي­توان تعويض نمود. طراحي اين محصول مي­تواند بنحو موثري با فرهنگ اصيل ايراني عجين شود.

از اين رو بسياري از كارخانجات معرف سعي دارند اين اصل مهم را در توليدات خود جهت عرضه محصولات مشتري پسند رعايت نمايند.

از طرفي كيفيت ساخت در اين محصول بسيار يكنواخت و قابل اطمينان است. از اينرو اقدام به خريد ميز ناهارخوري پليمر مي­تواند خريد مطمئن و مقرون بصرفه­اي براي مشتري به ارمغان آورد.

گسترش استفاده از ميز ناهارخوري پليمر

گسترش استفاده از اين محصول زيبا و با كيفيت خريد ميز ناهارخوري پليمر را به ميزان چشمگيري افزايش داده است. با توجه به توليد تنوع بسياري زيادي از رنگ و طراحي در اين محصول امكان بررسي تمامي محصولات موجود بصورت حضوري شايد امكان پذير نباشد و در صورت اقدام به اين موضوع اين اقدام بسيار زمانبر خواهد بود.

سايت دكوكده با علم به اين نياز مصرف­كنندگان، مجموعه متنوعي از ميز ناهارخوري پليمر را در سايت خود گرد آورده است. از اينرو خريداران محترم اين امكان ويژه را يافته­اند كه بدون نياز به صرف وقت و مراجعه حضوري بسياري از مدلهاي اين محصول را مشاهده­ نمايند. در زير تصاوير هر محصول شرح جامعي از خصوصيات و جزئيات ذكر شده است كه در مجموع به خريدار اين امكان را مي­دهد كه با مقايسه محصول با ساير توليدات، بهترين انتخاب را براي خريد انجام دهد.

خريد به واسطه امكان پرداخت آنلاين بسيار آسان شده است. پرداختهاي درگاه­هاي سايت به واسطه بهره­مندي از نماد اعتماد پرداخت الكترونيكي و نيز ساير مجوزهاي قانوني بسيار مطمئن و سريع مي­باشند. در سايت دكوكده همچنين مراجعين مي­تواند از مشاوره كارشناسان خبره سايت براي انجام يك خريد حرفه­اي بهره­مند شوند . اين موضوع با معرفي راههاي ارتباطي متنوع با سايت ميسر شده است. 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۳۶:۰۲ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 11
دیروز : 20
افراد آنلاین : 1
همه : 1936
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب